עורך דין ניכור הורי

ילד זקוק לקשר תומך, רציף ואוהב עם שני הוריו, כאשר קיים ניכור הורי הילד מסרב לקשר עם אחד ההורים על רקע הסתה. אם אחד ההורים פוגע בזדון בקשר של הילד עם ההורה השני יש עילה לפנייה אל עורך דין ניכור הורי. חשוב להדגיש שמצב של ניכור הורי מתייחס למקרים בהם הילד מגלה ניכור לא מוסבר כלפי אחד ההורים. עורכת דין מיטל אביקסיס בקיאה בתחום, אם נפגעתם מניכור הורי חייגו עוד היום לתיאום פגישת התייעצות. אפשר וצריך להגיב במהרה לכל מקרה של ניכור הורי במטרה להציל ולשקם את הקשר עם הילד. עם עו"ד מיטל אביקסיס תצליחו להוכיח את הטענות, לזכות באהדת בית המשפט ולחזור לקשר אוהב עם הילד.

מתי נפנה אל עורך דין ניכור הורי?

פנייה אל עורך דין ניכור הורי נחוצה מיד כאשר אתם סבורים שקיים גורם שמסית את הילד כנגדכם. אם הואשמתם על ידי בן/בת הזוג בניכור הורי התייעצות עם עורך דין ניכור הורי נחוצה לבניית קו הגנה והיערכות לכל תרחיש. ניכור הורי מתבטא בסירוב של הילד לדבר או להיפגש עם ההורה המנוכר. סימנים מוקדמים לבעיית ניכור יהיו הטחת האשמות ותגובות של כעס, פחד מהורה מסוים ואף אלימות. התמודדות עם גירושין אינה פשוטה בעבור הילדים בכל גיל, יש לציין שלא בכל מצב בו הילדים מפתחים ניכור כנגד אחד ההורים ההורה השני אכן אחראי לכך.

דרגות של ניכור הורי

ניכור הורי קל מתבטא בשיתוף פעולה עם ההורה המנוכר תוך הבעת ביקורת ואהדה או הזדהות עם ההורה המשמורן. ניכור הורי בדרגה בינונית יתבטא בחוסר כבוד ויחס קר כלפי ההורה המנוכר. מצב של ניכור קיצוני יכלול תגובות כעס, סרבנות, ניתוק קשר, פחד ואלימות. מעורבות מוקדמת של עורך דין ניכור הורי חיונית למניעת הידרדרות נוספת במצב. בית המשפט בוחן כל מקרה לגופו וקובע בהתאם האם יש צורך לשנות את סידורי המשמורת ואף להעביר את הילד מאחריות ההורה המשמורן. מחפשים עורכת דין מנוסה ששמה את טובת הילד בראש סדר העדיפויות? חייגו עוד היום אל עורכת דין מיטל אביקסיס.

עורך דין ניכור הורי

עו"ד מיטל אביקסיס