עורך דין ידועים בציבור

סטטוס של ידוע/ה בציבור מעניק לכם זכויות וחובות על פי חוק. לפני שאתם מבצעים כל צעד או מקבלים החלטה חשוב להתייעץ עם עורך דין ידועים בציבור לקבלת הסבר מפורט וסקירת תרחישים. על מנת לקבל מעמד של ידועים בציבור על בני הזוג לנהל משק בית משותף, לגור יחד ולהיות מסוגלים להוכיח קשר של שותפות. לאחר קבלת מעמד של ידועים בציבור הזכויות והחובות של בני הזוג יהיה מקבילות לאלו של זוג נשוי כולל זכויות בביטוח לאומי, ירושה, מזונות, חלוקת רכוש ועוד. עורכת דין מיטל אביקסיס מתמחה בדיני משפחה, עריכת הסכמים וניהול משא ומתן, הנכם מוזמנים לייצור קשר לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישה.

מתי נפנה אל עורך דין ידועים בציבור

פנייה אל עורך דין ידועים בציבור מומלצת לטובת הסדרת הסכם ממון, הסכם חיים משותפים או כל הסכם משפטי אחר. במידה ואחד הצדדים סבור שהזכויות שלו נפגעות כדאי לפנות אל עורך דין ידועים בציבור באופן חד צדדי ודיסקרטי. הקפידו לפנות אך ורק אל עורך דין בעל ניסיון ספציפי ויידע רלוונטי בעריכת הסכמים לידועים בציבור.

חובות וזכויות של ידועים בציבור

מעמד של ידועים בציבור קובע לכם חובות זהות לאלו של זוג נשוי. על אף שאנכם נשואים חלה על האב חובת מזונות. במצב בו אחד מבני הזוג נפטר, בן הזוג שנותר יורש את העיזבון על פי חוק. במטרה להסדיר חלוקת רכוש אחרת חשוב לפנות בהקדם אל עורך דין ידועים בציבור. שימו לב, ידוע בציבור עשוי לרשת גם חובות. זכויות של ידועים בציבור מוגנות בחוק בדומה לאלו של זוגות נשואים. יש לידועים בציבור זכויות בביטוח לאומי, ענייני ירושה, זכויות דיור, הטבות משכנתא, ענייני מס, זכויות משפטיות ועוד.

חשיבות של צוואה ועריכת הסכם ממון ידועים בציבור

הסדרת חלוקת רכוש מומלצת בעבור ידועים בציבור ונשואים כאחד. סטטוס של ידועים בציבור טעון הוכחה כך שעריכת הסכם חתום חיונית למניעת מחלוקות משפטיות. במצבים בהם מדובר בקשר זוגי פרק ב' ויש לשני הצדדים או לאחר הצדדים ילדים מקשר קודם חשוב להסדיר מראש את חלוקת הרכוש במקרה של פרידה או פטירה. חייגו עוד היום אל עורכת דין מיטל אביקסיס לקבלת הסבר אודות הזכויות שלכם, החובות, תרחישים אפשריים והגנה על הזכויות של הילדים.

עו"ד מיטל אביקסיס