עורך דין הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון

חשוב לכם להגן על הרכוש שלכם במקרה של פירוק המערכת הזוגית? כדאי שתדעו שבהעדר הסכם ממון חוקי הרכוש צפוי להתחלק בצורה שוויונית. פנייה אל עו"ד הסכם ממון הפכה בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. יותר ויותר זוגות מבינים שהסכם ממון אינו גורע מהאידיליה הרומנטית או מעיד על חוסר אמון. אם אתם עדיין מתלבטים דעו שחתימה על הסכם ממון מעידה על בגרות נפשית, אהבה וחשיבה מפוקחת. ממש כפי שלא תעלו על דעתכם שלא לעשות ביטוח חיים, כך גם לא תוותרו על הסכם ממון. המפתח להסכם הוגן ומוסכם על שני הצדדים הוא התייעצות עם עו"ד הסכם ממון שיש לו ניסיון. עורכת דין מיטל אביקסיס מתמחה בעריכת הסכמים וליווי משפחות לקראת הסכם הוגן וחוקי, חייגו עכשיו לתיאום התייעצות ותגלו עורך דין מסורה, מקצועית וסבלנית.

מתי כדאי לפנות אל עו"ד הסכם ממון?

אף פעם לא מאוחר מדי לפנות אל עו"ד הסכם ממון, לערוך הסכם ולחתום עליו. אפשר וכדאי לחתום על הסכם גם אחרי החתונה. בכל שלב בו בני הזוג מבקשים להסדיר חלוקת רכוש ושאר נושאים במקרה של פרידה – פונים אל עורך דין שמתמחה בהסכמי ממון ומתחילים בהרכבת ההסכם. הסכם ממון מעיד על שיתוף פעולה, קירבה ואכפתיות, כאשר אתם חותמים על ההסכם אתם מגנים על בן הזוג שלכם מפני מחלוקות מיותרות.

איך מנסחים הסכם ממון?

הסכמי ממון הם מסמך משפטי לכל דבר ובהתאם הם נערכים על ידי עו"ד הסכם ממון. ללא חתימה ומעורבות של עורך דין ההסכם לא מקבל תוקף משפטי. הסכם ממון חוקי דורש גם חתימה מרצון של שני הצדדים וציון של תאריך. שני הצדדים נדרשים לאשר שהם חותמים על ההסכם מתוך רצון חופשי כאשר הם מבינים היטב את משמעות הדברים. עו"ד הסכם ממון מנסח בעבורכם הסכם ממון בהתאמה אישית על פי הנתונים שאתם מספקים. כך למשל, ההסכם צפוי לכלול התייחסות לחלוקת רכוש במקרה של פרידה, פטירה של אחד מבני הזוג, גירושין עם ילדים או ללא ילדים, זכויות על נכסים, חלוקת חובות. זקוקים להסכם ממון? עורכת דין מיטל אביקסיס ידועה כמנוסה, מקצועית, מדויקת וסבלנית, חייגו לתיאום פגישת התייעצות.

עו"ד הסכם ממון בעל ניסיון
קרדיט – canva

עורכי דין הסכם ממון

האם אתם עומדים להינשא ורוצים לוודא שבעתיד הקשר הזוגי שלכם לא יחולל ריבים כספיים? או שמא אתם זוג נשוי המעוניין להגן על רכושו הפרטי? אם אחד מהמצבים הללו קשורים אליכם, בחירתו של עו"ד הסכם ממון יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם.

עורך דין הסכם ממון הוא מומחה בעריכת הסכמים המסכמים את היחסים הכלכליים והרכושיים בין בני זוג נשואים או עתידים להינשא. באמצעות ההסכם ניתן להגדיר בצורה ברורה מהו רכושם המשותף והפרטי של בני הזוג, כיצד הרכוש יחולק בעתיד וכיצד יחולקו ההכנסות והנטל הכספי לאורך הנישואין.

התחומים העיקריים שבהם עוסקים עורכי דין הסכם ממון הם: עריכת הסכמי ממון ונישואין לקראת חתונה, עריכת הסכמי גירושין ופירוק שיתוף וירושה, עריכת צוואות לבני זוג ועוד. מתפקידו של עורך הדין להבין את רצונות וצרכים של כל צד, לתת יעוץ ראוי לשניהם ואז לנסח את ההסכם בהתאם.

לעורך דין הסכם ממון יש את הנסיון והמיומנויות הדרושים כדי להגיע לפתרונות שוויוניים, הוגנים ומאוזנים לשני הצדדים, ולנסח את ההסכם על פי הנחיות החוק תוך הקפדה על דיוק לשוני. ככל שההסכם ברור יותר, כך יקטנו הסיכויים לסכסוכים במהלך חיי הנישואים או בשלבי הגירושין.

מעבר להסכם עצמו, עורך דין הסכם ממון הוא גם המומחה ללוות את בני הזוג לאורך ההליכים המשפטיים הנדרשים, לייעץ להם בהתנהלות נכונה כלכלית ומשפטית ולסייע בפתרון בעיות שעשויות להתעורר בהמשך. החשיבות של השירות שנותנים עורכי דין אלו, בחיי הנישואין והאירועים שבאים לפניהם ואחריהם, היא עצומה.

עורך דין להסכמי ממון

מלבד עריכת הסכמי ממון לקראת נישואין, עורכי דין הסכם ממון פועלים גם בתחומים משיקים אחרים הקשורים לממון בנישואין וגירושין. אחד התפקידים החשובים הוא ייצוג וליווי בהליכי גירושין וחלוקת רכוש.

לאחר שבני הזוג החליטו להתגרש, עורך הדין יכול לסייע בניסוח הסכמי גירושין הכוללים פרטים מדויקים על חלוקת הרכוש, הנכסים והחובות המשותפים בצורה הוגנת וצודקת. בנוסף, עורך הדין יכול לייצג את מרשיו בדיונים בבתי המשפט על חלוקה זו. ניסיונו וידיעותיו המשפטיות יסייעו להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח.

לעיתים, גם לאחר הגירושין עשויות להתעורר שאלות משפטיות סביב העברת הנכסים המשותפים, ביטול או שינוי הסכם קודם וכדומה. גם במקרים אלה עורך דין הממון ילווה את מרשיו.

מעבר לכך, עורכי דין אלו מנוסים בעריכת הסכמי ירושה, צוואות ועיזבונות. הם יכולים לסייע בהבטחת חלוקה ראויה של העיזבון בין בני הזוג והילדים בהתאם לרצונם, ולמנוע סכסוכים עתידיים סביב הנושא. ישנה גם מומחיות בשאלות של מזונות, מחיה וכלכלת משפחה בכלל.

בסיכום, חשוב לזכור שהסכמי ממון לנישואין ולגירושין הם מסמכים משפטיים מורכבים בעלי השלכות רבות. לכן חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי בתחום זה. עורך דין הסכם ממון יוביל לניסוח מוצלח של ההסכמים תוך שמירה מירבית על האינטרסים של שני הצדדים. רק כך ניתן יהיה להגיע לתוצאות הוגנות ולמנוע סכסוכים וחוסר הסכמות בעתיד.

עו"ד הסכם ממון

עו"ד מיטל אביקסיס