עורך דין לעניני רכוש

חלוקת רכוש היא ללא כל ספק תחום מורכב בכל הסכם גירושין. על בני הזוג שתפקדו עד היום כיחידה כלכלית מאוחדת לפרק את היחידה תוך חלוקת הרכוש והזכויות העתידיות. אם חתמתם מראש על הסכם ממון חלוקת הרכוש צפויה להיות מהירה וברורה יותר. כאשר יש בתמונה ילדים משותפים הסדרת חלוקת הרכוש צפויה להיות מורכבת יותר היות ויש למקם בראש סדר העדיפויות את טובתם. רגשות קשים מתעוררים בדיונים על חלוקת רכוש, כדאי לכם להגיע ערוכים לאחר התייעצות עם עורך דין לעניני רכוש. עורכת דין מיטל אביקסיס תסייע לכם לקבוע מראש מטרות וקווים אדומים על מנת לקדם את האינטרסים שלכם, להתמקד בעיקר ולסיים במהרה את ההליך. על עורך דין לעניני רכוש להיות מנוסה, בעל יכולות גבוהות, מומחה לעריכת הסכמים ומשא ומתן, מסור, אכפתי ואסרטיבי – מחפשים עורך דין כזה בדיוק? אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד מיטל אביקסיס.

כיצד עורך דין לעניני רכוש מחלק רכוש?

החוק קובע חלוקה שוויונית של כל הרכוש שנצבר במהלך הנישואין. גם אם הרכוש רשום רק תחת שמו של אחד מבני הזוג הוא יחולק שווה בשווה במידה ונצבר במהלך תקופת הנישואין. חלוקת הרכוש מתייחסת גם לכספים ואופציות שנצברו בקרנות, קופות גמל ונכסים. רכוש שהיה בבעלות אחד מבני הזוג טרם הנישואין לא יחולק. ירושה שהתקבלה במהלך הנישואין גם כן אינה מחולקת בין שני הצדדים. שימו לב, החוק קובע גם חלוקה של חובות שנצברו במהלך שנות הנישואין.

דגשים לבחירת עורך דין

על כל עורך דין לעניני רכוש שתבחרו להיות מנוסה, מומחה בתחומו, מומלץ וזמין לקבלת תיקים חדשים. הקפידו לבחון את הכימיה והתקשורת עם עורך הדין. תבדקו כמה מהר הוא משיב לפניות, מי מטפל בתיק במשרד, האם אתם מקבלים מענה מפורט וסבלני, מה מספרים עליו לקוחות קודמים. אל תתפשרו על פחות מעורך דין עם ניסיון ספציפי בענייני רכוש. עורכת דין מיטל אביקסיס בעלת ניסיון רב בתיקי חלוקת רכוש, התייעצות מוקדמת קריטית להגנה על הזכויות שלכם וחלוקת רכוש הוגנת. הקדימו לתאם פגישת התייעצות לליווי משפטי מקצועי ומסור.

עורך דין לעניני רכוש

עו"ד מיטל אביקסיס