עורך דין גישור

הליך גישור מעיד על נכונות של שני הצדדים לנהל משא ומתן למטרת הגעה להסכמה שתוביל ליישוב הסכסוך. עורך דין גישור ממלא תפקיד חשוב בהכוונה התהליך ומתן כלים ליישוב מחלוקות וסכסוכים. על המגשר לפעול על פי כללי אתיקה ועקרונות גישור. על עורך דין גישור להיות בעל הסמכה מקצועית לעיסוק בגישור. עורכת דין מיטל אביקסיס היא מגשרת מוסמכת בעל התמחות בדיני משפחה, ניסיון והמלצות. אם אתם מתכננים לפתוח בהליך גישור או זקוקים לייעוץ במהלך הליך קיים, הנכם מוזמנים לייצור קשר.

תפקיד של עורך דין גישור

על כל עורך דין שעוסק בגישור להיות בקיא בכללי המשא ומתן, אובייקטיבי בנוגע למחלוקת ובעל יכולת לנהל משא ומתן. חשוב להדגיש שאין לעורך הדין גישור סמכות שיפוטית, הוא מסייע לצדדים להגיע להסכמה אך אינו רשאי לקבוע פסק דין. הליך גישור נחשב נעים יותר לצדדים בהשוואה אל ניהול מחלוקות משפחתיות או אישיות בבית המשפט. יתרון נוסף של פנייה אל עורך דין גישור הוא חיסכון כספי. אם תצליחו להגיע להסכמה בגישור תחסכו לעצמכם עלויות גבוהות של ניהול משפט.

אין מנצחים ומפסידים

הצלחה של הליך גישור דורשת נכונות של שני הצדדים להתפשר ולהתנהל ברוח טובה. על ההסכם הסופי לשרת את טובת שני הצדדים ולהיות הוגן. אין מנצחים ומפסידים היות ובהליך גישור נקבעות מטרות משותפות ושני הצדדים מתבקשים להתפשר. בניגוד להליכים שמתנהלים בבית משפט בגישור לא יהיו תחבולות אלא ניסיון להבין את האינטרסים של שני הצדדים ולמצוא פשרה. עורך דין גישור מתבקש להפריד את הצדדים מהבעיה תוך התבוננות על התמונה המלאה. כך למשל, עורך דין גישור שמלווה זוג בהליך גירושין יזכיר להם את הצדדים הטובים של בן/בת הזוג ויציג את התמונה המלאה.

התמקדות במטרה להשגת תוצאות

על המגשר להיות מסוגל לייצור שיח שממוקד במטרות על פני התעסקות באינטרסים אישיים של הצדדים. פגישת גישור בהליך גירושין אינה עוסקת בהאשמות אלא בהבנה של צרכים הדדיים לטובת הגעה להסכמה. המגשר מתבקש לסייע לשני הצדדים לגלות אמפתיה, להתפשר ולהבין זה את זה. מעוניינים להגיע להסכמה במהרה? הניסיון הרב של עורכת דין מיטל אביקסיס מאפשר לה להציג כמה פתרונות במטרה להגיע להסכם מהיר והוגן.

 

עורך דין גישור

עו"ד מיטל אביקסיס